‘’Ο κάθε φοιτητής που επιθυμεί να
συμμετέχει στην τελική εξέταση,θα πρέπει
να μεριμνήσει ο ίδιος ώστε αυτό να
καθίσταται τεχνικά εφικτό...Όποιος δε
συνδεθεί στο φόρουμ της τελικής
εξέτασης,αυτό θα ισοδυναμεί με ΜΗ
–ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ,οπότε δε συμμετέχει σε
αυτήν. ’’
Η ανακοίνωση στο μάθημα των ΗΜΜΥ στο ΠΚ
για τη συμμετοχή σε εξέταση εξ αποστάσεως
είναι ενδεικτική για το τί διαμορφώνεται
και τί έρχεται να μείνει στο χώρο των
ΑΕΙ.Με βάση την κατεύθυνση που έχει
δοθεί από το υπουργείο να πραγματοποιηθεί
τηλεεξέταση,μένει στην ευχέρεια κάθε
ιδρύματος,τμήματος και μαθήματος να
προχωρήσει στην υλοποίηση της.Στα ίδια
ερωτηματικά που τίθενται και για τα
τηλεμαθήματα,η ανακοίνωση στο μάθημα
των ηλεκτρολόγων έρχεται να απαντήσει
και στα δύο.Η επιδίωξη της κυβέρνησης
να δείξει ότι η εκπαιδευτική λειτουργία
συνεχίζει παρά το κλείσιμο των
σχολών,υπογραμμίζεται από την όξυνση
των ταξικών φραγμών
.Δεν έχει σημασία
κατά πόσο μπορούν όλοι οι φοιτητές να
παρακολουθήσουν την τηλεκπαίδευση ή
όχι, το ίδιο ισχύει και για την
τηλεεξέταση.Με τον ίδιο κυνικό τρόπο
που κυβέρνηση,διαφόρων λογιών
επιστήμονες,ΜΜΕ διακηρρύσσουν ότι είναι
ζήτημα ατομικής ευθύνης η προστασία
μας από τον κοροναϊό,αντίστοιχα και
στην εκπαίδευση είναι δική μας ευθύνη
να συμμετέχουμε στην τηλεεξέταση.Η
παρούσα ανακοίνωση είναι αποκαλυπτική:ζητάνε
από τους φοιτητές να μεριμνήσουν οι
ίδιοι για να έχουν καλή σύνδεση στο
διαδίκτυο(αν διαθέτουν βέβαια,οι
υπόλοιποι?),να πληρώσουν για τον εξοπλισμό
και προειδοποιούν ότι αν δεν διαθέτουν
τον εξοπλισμό απλά αποκλείονται. Η
εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης είναι
χρόνια στόχευση και ο κορωναϊός απλά η
αφορμή.Η τηλεεξέταση είναι ένα ακόμα
ταξικό μέτρο που έρχεται να αποκλείσει
φοιτητόκοσμο αλλά να ετοιμάσει το έδαφος
και για την επόμενη μέρα.Η καθιέρωση
της αποτελεί χρόνια στόχευση.Η κυβέρνηση
συνεχίζει την επίθεση στα δικαιώματα
των φοιτητών(ψήφιση νομοσχεδίου για
την εκπαίδευση εν μέσω καραντίνας) και
αποτυπώνεται με διάφορους τρόπους ανά
ίδρυμα ή σχολή.
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση είναι αναγκαίο
να καταγγελθεί πλατιά και να μην μείνει
αναπάντητη.Δεν πρόκειται για ένα
μεμονωμένο περιστατικό,αλλά για έκφραση
της πολιτικής των ταξικών φραγμών στην
εκπαίδευση.
⇒ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
⇒ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
⇒ ΚΑΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
⇒ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΚΑΙ
ΕΚΛΕΚΤΩΝ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου